Love me like you do.

Jaha, då var det nytt år och ny uppdateringer här på bloggen ;)
Tjugohundrafemton har redan visat sig bli mitt år! Fick frågan av
chefen på feman om jag ville gå på ett 100% grav-vik från första januari
och ett år framåt vilket var ett självklart JA från min sida! :D detta
innebär betalad semester till sommaren efter tjugotvå år, trygg ekonomi
och att jag o josse jobbar tillsammans :) kan inte bli bättre.
Trodde aldrig jag skulle få ett sånt här erbjudande efter bara tre månader
på sjukhuset, men plötsligt händer det ;) 
 
Jag och Tomas ska äntligen flytta tillsammans :D dock inte förens första
juni, men den som väntar på något gott.. En helt ny trea på sjuttio kvadrat 
vid Bryggudden och som ett plus i kanten får vi Carro o Patrik som grannar,
åh som vi längtar!  Sitter och kollar inredning varje dag, haha. Var på visning
i lördags och det såg riktigt bra ut, vissa saker som kunde ha vart bättre..
men man kan inte få allt ;) 
 
Skrev i det tidigare inlägget att jag ville ut och resa i vinter och visst blev
det så :D vi bokade en resa med Linn och Jimmy igen, fast denna gång 
gick planet till kap vrede! Var skönt att få känna värme och se solen igen,
äta gott, bada i havet och bara ta dagen som den kommer :) 
Dock var det var inte alls lika fint där som alla andra säger. Det enda som
var magiskt var stranden, men det är inget ställe jag rekommenderar att
åka till om man vill upptäcka och hitta på saker! 
 
Annars då? jag jobbar och tränar typ ;p Känns som jag bor på jobbet,
men så är det med heltid. Till helgen är det rally i lilla Hagfors, men jag
tror vi ska bli här i Karlstad jag och Tomas. Prata på bio och gå ut o
äta, det är ju faktiskt alla hjärtans dag på lördag. Även om det är en
överskattad dag så är det mysigt att göra något tillsammans :) 
 
I mars ska jag och mamma på Mia skäringer, kul att göra något tillsammans
bara vi :) Under påsk bokade jag och tomas stuga i Sälen, det är meningen
att jag ska göra debut på skidor efter åtta-nio års långt uppehåll, haha. 
Får se om det blir några armar/ben brutna, men jag tror det sitter i blodet
som alla säger ;) 
 
Vädret ute känns som våren, idag när jag gick till gymmet var det plus sju
grader och solen sken. Tragiskt att det bara är februari, så vintern får vi dras
med ett tag till.. Men jag hoppas tiden går lika fort som den brukar göra, just
för att jag längtar ihjäl mig till våren och flytten :D 
 
Blidbomd från i somras och framåt.
 
Götelaborg och Liseberg med gänget i spöregn :)
 
 
 
 
Han gjorde det igen ;)
 
 
Putte i parken
 
 
 
 
 
 
Hejdå Sofie <3
 
 
 
 
Kap verde.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0