Something beautiful.

Här kommer bildbomben som jag skrev om i förra inlägget. Nu var det väl
fan om det inte ska funka!!!
 
Hos nissa. Två brudar som är taggade på att åka fyrhjuling :D
 
 
 
Marknaden.
 
 
 
 
 
 
Stockholm baby.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Under helgen har jag jobbat, men jag har hunnit med en massa roligheter ändå :)
Fredag spenderade jag precis som man ska spendera sina lediga dagar under
sommaren, i solen på en brygga med trevligt sällskap :) på kvällen blev det några cider
hemma hos swampen innan vi gick till folkan. Lördag bjöd på jobb, bal och hemmafest
på kvällen :D en riktigt bra och rolig kväll! Söndag blev det bakismat innan jobbet kallade.
 
 
 
 
 
Finast på hela balen v
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0