När du skriker ut mitt namn.

Halloj! sitter för tillfället i soffan med kaffekoppen i hopp om att bli piggare innan det är dags för träning.. Så tänkte skriva några rader om vad som har hänt sen sist :) kul att blicka tillbaka på sen!

Var som sagt iväg till turkeland med mamma och Helén den åttonde maj :) en bra resa som bjöd på massa skratt, men alldeles för lite sol. Fast det var bara att gilla läget, för vädret rår ingen människa över som en tant på jobbet alltid säger.. och det är så sant så :p

När jag kom hem var det tillbaka till verkligheten direkt, jobbet kallade redan dagen efter hemkomst.

Har vart på babyshower för bästa Denise :) blev tillslut en lyckad kväll efter all planering. Lär inte dröja innan det är dags igen, fast då blir det för Sara istället som väntar en liten :D så roligt!

Marknaden kom till kära hagfors, det firade jag med en nykter fredag i bergsäng hos johan där vi åkte fyrhjuling. Längesen jag skratta så mycket :D På lördag blev det däremot en karatefylla för min del. Bakfull som ett svin började jag jobba kl fyra på söndag, vilket jag trodde skulle bli min död -.- uhhjj för alkohol!

Jag och millan har även besökt huvudstaden i två nätter där vi spenderade massa pengar, åt god mat, njöt av det underbara vädret, besökte globen och fick se bästa BEYONCE :D vilken kvinna hon är! Så jävla grym.

Bara för att jag tänkte ladda upp massa bilder nu, så gick det såklart inte. Gaahh!! det får helt enkelt bli i ett annat inlägg.. om jag orkar vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0