Safe and sound.

Ja, nu är det sisodär tre månader sen jag skrev något här sist..
Och det är inte speciellt mycket som har hänt sen dess faktiskt.
 
Har vart till ullared i början av november eller var det oktober? haha kommer
inte ihåg nu, men jag var dit iallafall :) blev en aningen besviken denna gång,
hittade nästan inget av det jag ville ha.. Men ändå brände jag flera tusen :o
knepigt det där! 
 
Har även haft babyshower för sara i karlstad som trodde att hon skulle på bio
med hampus, men istället blev hon kidnappad hem till denise och blev överraskad
av oss flickor :D en riktigt lyckad kväll och det var så roligt att träffa alla som jag inte
har sett på sjukt länge! Nu har de äntligen fått sin lille max som ville titta fram den
trettionde november vilket jag även gissade på, viktigt ;) 
 
Broder har fyllt år och det firade vi med mat på texas longhorn som han önskade av
oss :) dum som jag var tog jag mig ett kalas dagen innan, så där satt jag bakfull och
orkade inte äta speciellt mycket av den goda maten. Förstår varför jag nästan har 
blivit nykteriskt på senaste tiden, för det är långt ifrån värt det när man ligger inför
döden dagen-efter.. Gruvar med redan inför juldagen och funderar på om jag ska ut
eller inte, men böörgiie kommer äntligen hem så får väl ställa upp och bli med ut ;)
 
Annars så jobbar jag som vanligt (andra dagen jag är ledig på hela december) och
försöker ta tag i mitt träningsliv tillbaka. När jag var hos mamma sist kollade jag 
tillbaka på gamla bilder och fick världens ångest. Önskar jag såg ut sådär nu som
jag gjorde då, men träningen var som en drog för mig en gång i tiden vilket den inte
är nu. Men det är bara att ta tag i sig själv, men vissa dagar är det så svårt så.. 
 
Letar dagligen efter lägenhet i karlstad och största önskan nu är jag hittar någon.
Är så less på att bo i hagfors och vill flytta NU på en gång! Vill så gärna komma
närmare alla mina vänner som bor i karlstad, för även om det bara är tio mil ifrån 
så försvinner kontakten mer o mer. Och sen att man måste jobba ihjäl sig för
att få en bra lön gör inte saken bättre, är inte alltid så lätt att åka ner och hälsa på.
Men någon gång hoppas jag att turen är på min sida :)
 
Dags att äta något och hoppa ur pyjamsen som jag har gått i hela dagen.. men det
är så lediga dagar ska vara ;) Lite senare ska jag och josse träffa sara o lilla max
för första gången. Åh vad mysigt att snosa bebis :) v
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0