I wanna start this over again.

usch och blää vad kallt det är ute om kvällarna nu, hösten är verkligen
här :( Mysigt och deprimerande på samma gång.. om det ändå inte
behövde bli så kallt o mörkt!
 
Sitter för tillfället i soffan och halvglor på tv:n och funderar på om jag är hungrig
eller inte, vilka problem jag har! Nä seriöst, detta kan nog vara den tråkigaste
lördagskvällen på länge plus att jag även har gått och blivit förkyld (y)
Jag som var så pepp på att ta upp min löpträning igen, men nu får jag vila några
dagar. härlig start!!!!!
 
Just det.. ursäkta om bloggen har blivit tråkig på sista tiden utan några bilder,
men min mobil fick sig en fin åktur i marken på eldfesten så nu har jag ingen kamera
alls på mobilen och min vanliga kamera ligger hemma hos sara :p men tänkte
hämta hem den någon dag/gång!
 
 
Don't start what you can't finish.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0