Händerna mot himlen.

Haha nu är det en veckan sen jag skrev här sist, känner mig väldigt
aktiv på bloggfronten ;) som sagt.. ett dygn borde vara mer än tjugofyra
timmar!
 
Under helgen har jag gjort mig en tripp till filipstad med tim, jesper och broder,
ätit thaibuffé, tränat, haft linn här på sleepover, kollat innebandy med söffi, agerat
chaufför till karlstad (eller sofia körde, jag var med som sällskap), jobbat och igår
gjorde jag min första innebandy träning efter fyra-fem år, haha. Tekniken eller
konditionen var inte den bästa ;) men kul vare, så vi ska försöka komma iväg varje
söndag!
 
Idag har jag jobbat kvällen.. skulle egentligen ha börjat klockan fyra, men det fattades
personal i grupp två så jag ställde upp och började redan klockan ett.
 
Är ledig imorgon och då ska jag fixa med banken eftersom jag fick min bil såld under
helgen :D känns skönt, även fast det gjorde lite ont i hjärtgropen att lämna ifrån sig
nycklarna. HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN BIL??!!? en fråga jag har ställt mig
flera gånger och jag kommer alltid fram till samma svar: jag kommer inte göra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0