Sometimes is better to never ask why.

En liten uppdatering innan det är dags att krypa i sängen :)
 
Vad har hänt de senaste dagarna då? jag har fått mitt nya köksbord på
plats :) tyckte det blev riktigt bra, medan mamma tycker det blev alldeles för vitt..
Men eftersom jag älskar vitt så är jag mer än nöjd! :D
 
Hade sagt till mig själv att inte gå ut i helgen, men efter ett varv på stan var jag bara
tvungen ut av en enda anledning,. så vi åkte hem till mig, jag fick byta ut mina
mjukiskläder till en partyoutfit, klunkade i mig ett vin glas och sminkade mig på tio
minuter. Klev in på folkan fem över ett (y) haha, absolut inge impuls ;)
 
Igår åkte jag, linn och sandra till badhuset för att bara må gott. Simmade tjugo längder,
badade bubbelpool och käkade frukt i ångbastun :) Varför gör man inte detta oftare?
man mår ju så himla gott efteråt i både kropp och själ.
 

Idag har jag tränat, blev ett blandat pass med styrka. Gick sen till mamma och åt mat
innan jag började jobbet kl fyra :p Imorgon drar jag, josse och böörgiie till ullared :D
ska även spendera natten där. är sjukt laddad på att trängas med alla människor och
ha kundvagnsrally!
 
Time to say godnight, bilen rullar klockan sex till morgonen (y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0