I'll spill my heart for you.

I lördags blev det som sagt tjugo-årskalas för josse, emma och louise :)
hade en helt okey kväll,. kul att träffa alla igen :) men jag förstår varför jag
har varit nykter över fem veckor :p bakis i två dagar, bläää.
 
Dock rekommenderar jag inte att ta en promenad över mana klockan fyra
på morgonen i högklackat, klädd i endast klänning och med alkohol i kroppen..
men jag kom hem tillslut och blev aldrig någon vargmat. Thank god!
 
 
Idag har jag jobbat sju-fyra och mycket mer än så har jag inte gjort idag. Tänkte
ta tag i träningen (igen) imorgon, men jag har så himla svårt att göra det första
träningspasset efter ett kalas. Förstår inte varför!!! är nog bara för jag vet hur tungt
det kommer gå.
 
Dags att hoppa i duschen, innan jag besöker sängen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såg nu att bilderna blev lite väl stora, men orkar inte göra om allt bara så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0