Skit i honom är allt jag hör.

Helgen är över och det har varit en bra sådan :) om man bortser från vissa
saker..
 
fredag: tog en extra lååång sovmorgon, gick upp halv tolv :o vet inte när det
hände sist. Skulle egentligen ha vart ledig, men chefen ringde och frågade om
jag kunde jobba fyra-kvart över åtta så jag ställde upp för laget!
 
lördag: tränade med josse på dagen. På kvällen lagade jag och sandra mat, lite
senare kom även josse o emma :) Klockan elva bestämde vi oss för att åka till karlstad
för att äta på bk. Kvällen slutade i kaos.. fick vända i molkom för att hämta folk som sen
inte behövde skjuts, telefonsamtal med fulla folk och tillsist ett stopp av poliserna som
gjorde emma ettusenfemhundra fattigare. Kom hem halv fem på morgonen (y)
 
söndag: sov till ett, duschade, diskade och dammsög innan folket kom på besök :)
Jag, josse och linn drog till emma för att hjälpa henne sätta ihop en tv-bänk.
Tack vare min och emmas goda insats kom tv-bänken på sin plats klockan tolv på
natten ;p
 
Idag klev jag upp kvart över åtta för att åka till karlstad med mamma och moster.
Jag och moster besökte ikea medan mamma var på mammografi.. Köpte en spegel
att ha över byrån i hallen, plus lite småsaker såklart ;) Kvällen spenderades på tranan.
 
Dags att äta något för att sedan bädda ner sig i sängen, jobbet kallar sju-fyra imorgon (y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0