It was something I left behind.

Oj, såg nu att det  var en vecka sen jag skrev något här sist ;p så
tänkte sammanfatta de senaste dagarna lite kort :)
 
fredag: jobbade som sagt halv ett-halv tio. När jag hade slutat kollade jag
det sista på x-factor innan det blev sängen.
 
lördag: vaknade av att jobbet ringde, hade återigen ställt alarmet på fel dag!!!
Så jag sprang upp ur sängen, åt en smörgås och cyklade till jobbet i spöregn.
Men jag kom i tid, halv åtta klev jag in på tranan (y)
 
När jag slutade klockan tre var det snabbt in i duschen och göra sig iordning för
att åka på innebandy med jossi och emma :) Trots min goda insatts på läktaren
genom att skrika och flacksa? med armarna hejvilt förlorade hagfors! När matchen
var slut blev emma, sandra och linn med hem till mig för lite snack :)
 
söndag: delad tur stod på schemat (y) När jag slutade första gången åkte jag ner
till pappas grav för att tända ljus och säga grattis på farsdag! vBäddade rent i sängen
och åt när jag kom hem innan det var dags att cykla till jobbet i spöregn, älska-livet-utan-bil.
 
måndag: jobbade sju-kvart över ett.. Kom hem och tog ett powernap, som blev två
timmar istället för en timme ;) Bäddade ner mig i soffan med gott samvete på kvällen
efter min promenad/springtur.
 
tisdag: ledig dag! gick upp halv elva och då tvingade jag mig upp, förstår inte hur jag
kan vara så trött på morgonen så fort jag har sovmorgon ;s Men gjorde ett besök på
styrkan under dagen, fick bli ett ben+rygg-pass :) schöönt! På kvällen gjorde jag josse
sällskap :)
 
Igår jobbade jag halv-ett halv tio och idag har jag jobbat sju-fyra.. Sitter nu bänkade
framför fråga olle efter en springtur på ca fem kilometer (y) Såg nu att detta inlägg blev
väääldigt långt, så dags att sätta stopp ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0