I'm falling to pieces.

Tjena! idag har dagen bjudit på jobb sju-fyra, mat och efterrätt (smakade
på årets första rabarberpaj) hemma hos mamma innan vi tog bilen till
sörby och tände ett ljus för sandra! Jag förstår verkligen ingenting, det får
liksom inte vara sant. "varför och tänk om..." är tankar som ständigt kommer
upp i mitt huvud. Världen är så fruktansvärd jävla orättsvis.

Man ska leva livet som att det var vore sin sista dagen, för livet är aldrig något
vi kan få tillbaka. Glöm inte det v

Chefen pratade med mig idag och sa att jag får "förlängt" på schemat i två veckor
till :D jag tackar o tar emot! Blir förmodligen att jag får gå på schema ända tills jag
börjar sommarperioden, underbart.

Imorgon är det dags för sjögrändsloppet innan det är dags att packa väskan och
ta bussen till ullared med mamma o carro :) eftersom vi ska sova över en natt har
vi hela torsdag o halva fredag på oss att shoppashoppashoppa! :D tror på en grym resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0