Hey you.

Är så sjukt trött att jag knappt orkar tänka eller skriva, så detta blir nog
ett väldigt flummigt och osammanhängade inlägg..

igår spenderade jag min lediga dag på mammas balkong. Jag bara älskar
solen och detta underbara väder :D förlåt för mitt jävla tjat om vädret, men
eftersom jag är en riktig fryslort av mig och verkligen hatar vintern är sommaren
sååå efterlängtad!

Har gett mig ut på en springtur både igår o idag, måste börja träna inför sjögräns-
loppet ;) kan inte annat än hålla med om att konditionen är en "färskvara", för usch
vad tungt det har gått.. Sen att solen har varit trettio grader varm, att jag nästan
smälte bort och att jag fick två ömma blåsor under fötterna är en helt annan sak ;p

Dags att fixa iordning något gott till kvällsmat och kolla gårdagens big brother!
Imorgon jobbar jag halv ett-halv tio. finns inget som kan beskriva hur mycket jag hatar
just den turen, en hel dag försvinner ju :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0