Där jag hänger min hatt.

helt ärligt så blir jag riktigt förbannad på detta väder. Ska det vara så
svårt att få lite solsken? inte konstigt att humöret är på botten när vädret
är grått o regnigt varenda eviga dag! Förstår inte vad felet är med värmland,.
Plus tio grader och det är juni om mindre än en månad (y) yippie.

Om man bortser från alla dessa gråa dagar, så känns humöret helt ok ändå :)
har fått schema nu tills den tjugonioende maj, vilket betyder att jag nu kan planera
min vardag lite bättre! Vet precis vilka dagar och tider jag ska jobba, underbart.
Fan vad skönt att någon bryr sig ibland och verkligen tänker på just mig!

Under helgen är det dags för årets marknad här i lilla hagfors :) så imorgon tänkte
vi göra oss en tur ut och kolla läget.. Ska såklart köpa godisremar då, sjukt gott!
På lördag blir det nog förmodligen kalas, även fast jag inte är speciellt sugen.
Känns riktigt tråkigt att supa bort all träning som har gott så bra den senaste tiden,
men jag får tänka på saken :) roligt att gå ut också när det äntligen händer något!

Dags för sängen och jag får sova hur länge jag vill till morgonen :D woop woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0