Always too close or too far away.

Söndag idag, vilket innebär att helgen snart är över. Shit vad fort allt går,
det är liksom redan maj :o Känns som det var nyår typ igår..

Har jobbat hela helgen lång, men har hunnit med en hel del ändå :)

fredag:
jobb sju-fyra. drog till styrkan med josse vid halv fem och körde ett
styrkepass. Åkte till josse på fredagsmys när jag hade duschat o så. Vi käkade
fruktsallad och pratade en massa såklart ;p lite senare kom även sara och marie,
kul att träffa brudarna igen! :)

lördag: jobbade sju-fyra. Cyklade hem till mamma när jag hade slutat som bjöd
på potatisgratäng, fläskfilé, vitlöksbröd och sallad :) sjukt gott! somnade på
soffan ett tag (matkoma?!) innan jag cyklade hemåt. Vid sju drog jag o josse till
munkfors och hälsade på millan :) myste framför tv:n med grönsaker och dipp!

söndag: trodde seriöst det var ett skämt när klockan ringde sex imorse, var grymt
trött. Men bara att pallra sig upp, jobbet väntade sju-ett (y) Tur att dagen gick fort
trots min trötthet..

Nu sitter jag här och är sådär skönt sliten som man blir efter ett träningspass.
Åkte till vågbacken och sprang tre km (börjar lätt) körde även styrka efteråt med
fokus på benen. Så till morgonen kommer jag ha världens träningsvärk, härligt! (y)
Ikväll blir det big brother hos josse :)

Såhär mysigt kan man ha det en fredagskväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0