It's okey to not be okey.

Här hade jag inte skrivit några rader på ett par dagar såg jag nyss,
kan bero på att det inte har hänt så speciellt mycket fast ändå har det hänt
en hel del på samma gång.. Oj vilken flummig och osammanhängande mening
det blev.

Helgen är iallfall över och jag har faktiskt vart ledig lördag och söndag (y)

fredag:
jobbade tolv-nio, på kvällen beställde jag och joacim mat! Tryckte i mig
en hel kebabtallrik men var ändå hungrig efteråt, fullt normalt? knappast.
Kröp till kojs vid tolv-tiden ungefär.

lördag: jag, millan och josse drog iväg på innebandy och kollade när hagfors vann
över södertälje med fem-fyra. Herregud vilken spännande match, men sånt gillar jag :)
På kvällen kollade jag på melodifestivalen i min ensamhet innan jag drog till dennis som
hade tjugoårsfest.

söndag: mötte upp linn, jag hämtade ut paket för att sedan gå hem till mig där linn
somnade i soffan. Eftersom bruden inte var så social av sig gick jag iväg o tränade. På
kvällen kom även josse, så kollade vi på filmen taken :)

Igår var det verkligen vår ute, underbart! Jag och linn chillade på balkongen med musik
och kaffekoppen var såklart med också. Var till denise på kvällen för att färga mitt hår,
men en del av det bruna försvann inte vilket jag hade hoppats på! Fårse om det
försvinner i egypten, annars får vi göra ett nytt försök :p

Hade tänkt börja lite smått på psykiatriuppgiften innan jag börjar klockan fyra.
bäst att sätta igång,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0