I just don't want to miss you tonight.

I helgen blev det kalas, och jag blev festensfest. Folk och rödvin överallt,
så nu måste jag köpa ett nytt tv-bord eftersom det är täckt av rödvinsfläckar
som inte går bort.. underbart (y) Lika underbart som att städa efter den
som spydde ner trappuppgången så jag fick mer arbete på söndagen, ett stort
tack!

Nu ska jag inte ha fest på läääänge, är inte speciellt kul att storstäda lägenheten
dagen efter och absolut inte när man börjar fyra samma dag och vaknar upp i
ett kaos ;p

Idag var jag iväg på psykiatrikurs mellan ett och fyra, gick väldigt fort idag :)
inte mig emot. Annars har jag inte gjort ett skit idag, förutom att kolla på gårdagens
big brother avsnitt.. Undrar hur länge denna förkylning har tänkt att besöka mig,
jag vill liksom börja träna nu!

Borde egentligen packa lite mer så inte allt blir i sista sekund, men motivationen finns
inte direkt :s Kan nog bero på att jag inte förstår att vi åker redan till lördagen, allt har
gått så himla fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0