One last time.

vet egentligen inte varför jag skriver här, har inte speciellt mycket
på hjärtat. tidsfördriv?! -yes.

Igår fick jag träffa födelsedags(barnet) linn som fyllde arton år i måndags,
äntligen! som hon har väntat på denna dagen. Blev en massa snack eftersom
vi inte har pratat på flera dagar! behövligt.

Just för tillfället är jag i en period då jag har panik på livet. Finns så mycket
som jag vill göra, men som aldrig blir av. Fast hur lätt är det egentligen att vara
spontan när man går heltid hela sommaren? de få dagarna man är ledig, vill man
verkligen njuta av. Blir även så förbannad på vädret som ständigt bjuder på regn
varenda dag. Dags att ändra riktning NU och bli soligt o fint istället!

Onsdagsmys med tända ljus och fruktsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0