Jag saknar dig mindre och mindre.

Tjena! igår var jag ledig och hade såklart psykiatrikursen ett-fyra.
Men det kändes helt okey att åka dit eftersom det var sista gången ;)
skönt att ha det gjort, även fast det har varit intressant o lärorikt!

Cyklade senare till styrkan och körde ett styrkepass., var liksom inte igår
och det kände jag även! Så idag har jag sån där skön träningsvärk :)
Kvällen bjöd på måndagsmys med mina favoriter linn o josse! Linn stannade
kvar och blev min nattgäst, standard ;p men det är precis så det ska vara.

Idag har jag jobbat halv ett-halv tio, så ni alla förstår nog hur min dag har
har sett ut..


Igår var det även ett helt år sen vi gick balen :o Kan någon bara spola mig tillbaka
till den underbara studenttiden?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0