Dela med dig av känslan, jag kan nog förstå.

Igår stoorstädade jag lägenheten hela dagen lång, var ut med massa
skräp, renbäddade sängen och tog en långdusch. Hämtade även ut min
nya matta. Det är vad jag kallar vardagslyx! v

Idag ringde klockan halv sju på min lediga dag -.- smärtkliniken väntade
halv tio i karlstad. Fick en kortisonspruta för min dumma svanskota som
fortfarande gör ont. Hoppas verkligen denna lilla dos kortison jag fick hjälper,
för jag är inte sådär jättesugen på att göra om allt igen.. Usch vilken smärta!
Fick stanna kvar någon timme efteråt eftersom blodtrycket o pulsen skulle
kontrolleras då och då.

När allt såg bra ut åkte jag och mamma till em-möbler så jag fick beställa
min soffa! :D den kommer inom två-tre veckor, men först ska golvet slipas
i tv-rummet innan den får komma på plats.

Medan alla mina vänner är ute på kalas ikväll, går jag och lägger mig istället.
Är grymt trött, energin ligger på botten just nu. Därför säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0