Cause what goes up must come down.

Nu var det längesen jag skrev om vädret, så dags för lite klagomål
igen! Vilken jävla skitsommar det har vart hittills., allt det fina som
hör sommaren till regnar bort. Detta som ska vara den bästa årstiden
på hela året.

Idag har jag jobbat sju-fyra och det var riktigt jobbigt att gå upp imorse,
men så kom jag på att det var mitt sista pass innan jag är ledig i TRE
dagar. helt plötsligt gick allt mycket lättare ;) Så ikväll ska jag fira med
jordgubbar o mjölk, plus en bra film!

Nu ska jag höra med kusin om vi skulle ut på en promenad, vädret är ju
liksom inte det bästa. Men med rätta kläder går allt?

Åh vad jag saknar egypten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0