Ännu en lördagkväll och mitt hjärta brinner.

Lördagkväll och jag sitter hemma i mjukiskläder och har ingenting
planerat.. inte OKEY! Det suger lite i alkoholtarmen, men jobbar denna
helgen så blir lugnt för min del. Nästa helg blir dock inte lika lugn, eftersom
sara o sofie kommer hem på besök ;) det ska såklart firas!

igår hade vi planerat grillkväll hemma hos josse ett gäng, men regnet bara
öste ner så vi fick bli inomhus istället. Kvällen slutade som vanligt med alkohol
(jag fick agera chaufför, standard?) och så gick vi till brygga en sväng. Sov
kanske tre-fyra timmar inatt, så var lite halvt knäckt imorse när kl ringde sex!

Dags att besöka sängen, för bättre än såhär blir inte denna kväll.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0