999.

kort sammanfattning av de senaste dagarna i text och bild.

onsdag: jobbade sju-kvart i två. Grillkväll med josse o linn som slutade
i vin&öl (jag fick vara nykter och agera chaufför) med simon, henka,
jonas och hammar. Somnade sent inpå morgontimmarna..

torsdag: ledig dag. klarblå himmel, massa onyttigheter och en heldag i solen
tillsammans med josse, linn o emma. Jag och linn kollade på skräckfilm och hade
sleepover hemma hos mig på kvällen.

fredag: bjöd mamma på mat. jobbade halv fem-halv tio, var övertrött vilket
resulterade i skrattanfall större delen av jobbpasset.

lördag: idag har jag jobbat sju-fyra. Handlade och lagade mat (kesokaka)
innan jag drog iväg på träning efter flera veckors lathet.. Förstår inte varför
det ska vara så svårt att komma iväg på första träningspasset efter man har
haft ett uppehåll, för det är ju så sjukt skönt efteråt! :) skärpning framöver.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0