With broken dreams and nothing more.

Igår spenderade jag hela dagen på tranan.. typ, jobbade sju-halv sex men slutade
lite tidigare (jobbade in en kvart av rasten) så jag kunde dra iväg på combat-passet
som hade premiär för ett nytt program, vilket var både roligt o jobbigt :) dock var det
lite för mycket kickar/sparkar, något som jag inte gillar så värst mycket!

På kvällen drog jag till linn där även josse var :) blev mys framför tv:n innan jag
åkte hem och bäddade ner mig bredvid min snos!


Idag har jag vart leeeedig hela dagen :)) så himla skönt eftersom jag har jobbat
nio dagar och vart ledig endast en enda dag.. Så idag har jag gått en långpromenad
med mamma o moster, lagat mat och gett mamma sin present från mig som var
en resa till Egypten en vecka :D Som tack för allt hon ställer upp på mig jämt!
Nu får det gärna bli tjugofjärde mars väldigt snart, för jag längtar efter sol o bad :)

Åh vad gott det ska bli!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0