What's the point?

jobbat sju-fyra, hämtat ut min nya tv, inflyttningsfest och födelsedagskalas i
karlstad hos denise o tony, alkohol, chaufför, hundvakt, powernap, sovmorgon,
kafferep med linn, ledig dag, nykterist, förfest hos herrman, jobbat sju-halv två,
fika hos mamma och träning.. 

Kort sammanfattning på min helg som inte alls har vart lika bra som den förra,
trots att jag har skrattat så tårarna har sprutat!
.,

Snart är en ny vecka här som innebär jobb både måndag o tisdag.. en bra start på
veckan med andra ord. Insåg nu att det bara är två dagar kvar i januari imorgon, men
jag klagar inte eftersom vi blir ett steg närmare egypten :D woop woop!

GODNATT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0