Jag vill leva i nuet, inte ångra mig sen.

Nyår tillbringades hemma hos marie och tony med trerätters, spel och
trevligt folk :) Annars har jag jobbat nästan varje dag, så det har inte hänt
speciellt mycket på det nya året för mig än. Var till denise och färgade mig + klippte
topparna i tisdags, resultatet blev bra så jag är nöjd :) tack återigen!

Idag har jag jobbat sju-ett, vart och kollat efter en ny tv eftersom jimmy var
så snäll och hämtade sin häromdagen ;p Så nu måste jag köpa mig en själv, men
det finns ju så sjuuukt mycket att välja på.. hur ska jag kunna bestämma mig? :s
Men det är inte dags riktigt än, så jag lär hinna hitta någon tillslut..

Nu ska jag packa väskan och åka till min snos :) imorgon är det dags att besöka
tranan igen, där jag även kommer spendera min helg (y)

Juldagen 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0