All wrong, but still so right.

Hej, hallå, tjena, tja, tjabba, hejsan.. haha minns inte hur man börjar skriva
ett blogginlägg så därför fick det bli alla tänkbara hälsningsfraser ;D
Idag har jag jobbat sju-tio, hur värt att gå upp imorse för tre timmar?! men
det blir väl någon extra krona i kassan.

Tog en promenad med linn runt hagfors förut och det blev såklart en massa prat
innan vi gick hem till mig och fick oss kaffe för att snacka ännu mer, sånt är
vi bra på ;) Har nyss gjort en riktigt rolig beställning, detta kommer bli så bra :D
pirr i magen!

Nu blir det att käka något lätt innan det är dags att dra iväg på combat klockan sju.
Vet inte riktigt hur jag ska överleva eftersom jag inte har tränat kondition
(eller inte tränat något alls) på tre veckor utan druckit en hel del alkohol istället (y)
Men men, bara att bita ihop och komma igång igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0