I took one steep forward and two steeps back.

Ooops, måste rätta mig själv i det tidigare inlägget. Idag är det exakt en månad
kvar innan jag och mamma åker till egypten.. hade tydligen noll koll på dag o datum
igår ;p Men har kollat flera gånger i almanackan idag att det är den tjugofjärde, så nu
ska det inte vara fel!

Just för tillfället spelar jag deppmusik och känner mig ensammast i världen, även
fast jag absolut inte är det, har ju mina underbara vänner och familj/släkt runt omkring
mig som alltid finns där. Är bara inte van att vara ensam, var liksom ett tag sen jag satt
ensam på en fredagkväll och inte hade nånting att göra..
Big brother får underhålla mig så länge tills jag för något annat för mig. Sjukt hur folk
kan betee sig egentligen, nästan så man skäms istället för dem.

Ha en fortsatt bra kväll gott folk. TACK&HEJ!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar såna här kommentarer!)

2012-02-27 @ 16:14:15
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0