Försent för att ångra, men tid nog att tänka om.

Helgen är över och det har blivit en lugn sådan som har bjudit på träning,
mys med joacim, jobb och igår firade vi mannen i sunnemo med god mat,
kladdkaka (hann inte göra någon i fredags) och paket :)

Nu är en ny vecka här med nya möjligheter! Skulle ha jobbat fyra-halv nio idag,
men när jag kom till jobbet hade chefen dubbelbokat folk så det vara bara att åka
hem tillbaka och iväg på träning istället.

Åh vad jag längtar till helgen då det är dags för årets rally och utgång med mina
vänner :D är sjukt taggad! har inte druckit en enda droppe alkohol sen nyår, så nu är
jag så jävla värd två-dagars ;) Ikväll kommer josse o linn hit på sleepover :) fruktsallad
och mys står på schemat.

Mina favoritflickor. v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0