Enough is never quite enough.

Sitter i köket och käkar skinkpaj med pesto och körsbärstomater efter ett riktigt
jobbigt träningspass, totalt slut. Det fick bli fyrtiominuter intensiv kondition idag,
vilket räckte gott och väl efter crossfit/grispasset igårkväll. Vill inte ens veta hur
ont jag kommer ha av träningsvärken imorgon.. blää!

Idag är jag helledig, så ikväll vill jag hitta på något skojj eftersom jag jobbar kvällen
imorgon och börjar sju på söndag (n) Är sugen på hockey eller innebandy, får se om
linn o josse är på ;p

Nu ska jag avnjuta en varm dusch innan det är dags att göra en kladdkaka till joacim
som fyller år idag :) Något gott måste vi mumsa på till kaffet ;)

Födelsedagsbarnet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0