Even the best fall down sometimes.

12-12-12 är ett datum vi aldrig glömmer. Allt känns så overkligt. Jag kommer
aldrig få se dig igen förens det är min tur. Du har alltid funnits där för mig i
alla år. Nu finns du inte där alls. Bara i mitt hjärta. Jag skulle ha gått igenom
eld och vatten bara för att få dig frisk. Det var inte såhär vi ville att den sista tiden
skulle bli. Det var långt ifrån vad vi hade tänkt oss. En tredje person, är det sant?
Det visade sig att sanningen är den som aldrig sviker oss. Vissa saker accepterar
man, andra inte. Detta var något jag aldrig kunde acceptera. Varför just du?
Varför just oss? Jag har lärt mig att livet är långt ifrån rättvist. Men det är något som
är svårt att lära sig. Riktigt svårt. Hjärtat är i tusen bitar. Tusen bitar som sakta
kommer läka ihop med tiden. Men vissa bitar kommer alltid fattas. Du fattas för mig
mormor.
 
Tack för allt. Vila i frid världens bästa mormor. Jag älskar dig! v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0