Låtsas som ingenting och ljuger för oss själva.

Hallå! ligger i soffan och kollar lite halvt på OS., kan ju alltid kalla
att jag är intresserad ;) jag och sport på tv;n går liksom inte riktigt
ihop.. tycker det är så sjukt drygt!

Igår bjöd jag mamma på tacos innan jag gick till grannen och var social
när de andra drack. Blev med till brygga och dansade loss tills det stängde.
Fick sedan agera chaufför åt folket innan jag besökte sängen..
Skulle egentligen ha jobbat sju-ett idag men orkade aldrig somna inatt,
så fick sjukanmäla mig eftersom jag aldrig skulle palla att jobba när jag
har varit vaken över ett dygn. hatahatahata!

Dags att börja med maten,. tänkte testa crepes idag med köttfärsås som
fyllning och en god sallad till det :) hoppas på succé!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0