Det som inte dödar mig blir jag starkare av.

I fredags var det jobbet som gällde sju-fyra innan det var dags att
byta om till party outfiten. Brygga plus ösa väntade senare på kvällen.
Gick ner till matilda där hon och söffi förfestade, lite senare kom även
hans-olov :) livsfarligt folk att förfesta med. femton lakritsshots, ett glas
vin och en cider innan klockan åtta!! (tur att jag gick upp till mig sen,
annars kunde det ha gått illa;) Men jag stod på benen hela kvällen och jag
tror jag hade kul :D

Trodde dock alla ljög när de sa att brygga hade gått sönder, därför satt jag
kvar på stolen i mitt lilla hörn.. Kanske dags att ta saker på allvar? ;)
kunde ju faktiskt ha gått riktigt illa.

Lördag var inte alls lika rolig.. Bakismat, mängder med cola och chill
i blinkebergsparken med sandra o josse fick dagen bjuda på! Städade även
mitt hem efter gårdagen, klassiskt att jag alltid får stå för förfesten??

jobbade halv ett-halv tio på söndag, så spenderade hela dagen på jobbet.


Nu är det bara tre dagar kvar, sen är mitt sommarschema slut! Allt har gått
så himla fort, och vart har sommaren tagit vägen?! JAG VILL INTE HA HÖST!!
Men först är det eldfesten som gäller (så sjukt taggad) innan sommaren får
vara över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0