Att stanna känns så rätt.

Oj nu var det ett tag sen jag skrev här och det märks, för shit vad allt
var annorlunda ;s Får se om det blir ett inlägg i slutändan.
 
Vad har hänt sen sist då? Eldfesten är över för detta år och den var helt okey,
men inte mer än så. Nästa gång får jag inte vara så övertaggad! Det första jag
sa till mig själv i söndags var "nu ska det dröja lääänge innan jag dricker alkohol",
men det var dumt sagt av mig.. För när jag kom till frida i tisdags var det bara att
hoppa in i duschen och byta om till party outfiten igen ;) Tempel stod på schemat!
Hade en rolig kväll med mina vänner som slutade halv fem på morgonen (y)
 
Igår var jag och frida till lager 157 och sedan en sväng in till stan.. Handlade som
aldrig förr, men vet inte när sist jag besökte en klädaffär! Mamma var stolt över mig
att jag bara handlade saker till mig själv och inte till lägenheten, ytterst sällan jag
hör henne säga det eftersom hon redan tycker att jag har alldelse för mycket kläder ;p
 
Jag är iallafall jättenöjd med alla köp och jag kunde inte motstå och besöka sommar-
lagret förut, så en tavla fick bli med mig hem ;) haha.
Imorgon är det dags att besöka tranan igen, där jag även kommer spendera min helg..
På lördag är det grillkväll med släkten, morbror conny har kommit hem från USA så
måste hinna träffa honom innan han åker hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0