What makes you beautiful.

dagens höjdpunkt; när man kollar lönebeskedet och får mycket mer i lön
än vad man har räknat med! :D woop woop.

Igår var jag och färgade mig hos denise, så nu är jag blondie igen med
guldslingor :) precis som jag vill ha det. Stressade sedan iväg på cyklen till
jobbet och jobbade halv ett-halv tio. Var en riktigt bra dag på jobbet med massa
skratt, kanske därför den var över i raketfart! :)

Idag har jag jobbat sju-fyra, likaså imorgon. Fredag är jag fri, men både lördag
och söndag bjuder på jobb. En späckad helg med andra ord, men jag gillar´t :)
Kommer vara helt död på måndag när det är dags för utgång med mina vänner
på kvällen, har ju liksom psykiatrikurs tidigare under dagen också ett-fyra ;p

Dags att byta om till träningskläder och köra ett styrkepass, skönt att vara tillbaka
igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0