Think of all the times you screwed me over.

Herregud vad många det var som var intresserad av att se bilderna från
egypten, fick en chock när jag kollade statistiken.. men roligt att så många
kikade in ändå :)

Idag har jag vart ledig, skönt med sovmorgon. Har fått hjälp med att sätta upp
hyllan i tvrummet, rullgardinen i sovrummet och taklampan i köket av joacim :)
Tusen tack igen, blev en så nöjd tjej när allt var på sin plats! Och som tack för
all hjälp bjöd jag mannen på mat o efterrätt,. vet inte riktigt om man kan kalla det
för efterrätt, en kladdkaka som blev hur misslyckad som helst men det gick att äta ;p

Annars har jag målat hela dagen, har bara en omgång kvar att rolla på dörrarna
sen lär det vara klart (y) Det tråkiga är att jag har kvar hela dörren till tvrummet som
jag även ska ta tag i. Blääää!
Dags att gå till köket o se om jag har något mumsigt att äta på framför tv:n innan det
blir sängen, jobb imorgon sju-elva :)

Före och efterbild på garderoberna i hallen.. Är inte supernöjd dirket, men det blev
bättre än innan iallafall :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0