Nobody knows.

Halloj! Nu var det några dagar sen jag skrev här sist, men har spenderat
min senaste tid i karlstad hos frida så har inte riktigt haft tid eller lust :)
Alltid lika roligt att hälsa på min vän, skönt att komma bort (ja, jag vet att det
bara är tio mil från hagfors) och tänka på annat! Sen att jag hälsar på världens
bästa frida gör inte saken sämre :)

Var till ikea med sara igår och jag hittade allt jag ville ha, plus lite till såklart ;)
haha klassiskt att jag aldrig kan hålla mig till "inköpslistan". Men det är inte så
lätt när det finns så sjukt mycket fint, är iallafall supernöjd med alla mina köp!

Idag har jag jobbat sju-elva. När jag slutade blev jag med joacim till filipstad för
att vara sällskap när han tatuerade sig. Resultatet blev grymt, och jag blev också
riktigt sugen på att tatuera mig ;p

Josse vill att jag ska vara nykter med henne ikväll, så bäst att jag hoppar i duschen
nu.. typ.

före.


efter. Älskar mina nya sängbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0