Make out like it never happened.

Helgen är över och påsken lika så, iallafall för detta år. Påsken har vart
helt okey, men inget kommer slå nollnio! Så jävla kung.

fredag: god mat med josse och millan innan det blev utgång med resten
av gänget! Drog till folkan som absolut inte var värt hundrafemtio spänn,
vart var allt folk? Gick hem direkt till sängen när det var slut på festen.

lördag: jobbade halv ett-halv tio, och det gick hur bra som helst trots
gårdagens kalas ;) Gick hem till moster på rasten som bjöd på påskmat,
hur gott som helst! Tack igen :) När jag hade slutat gjorde jag inte ett piss,
ångrade sjukt mycket att jag inte blev med mina vänner till karlstad på kalas.
Lätt att vara efterklok, tyvärr!

söndag: långpromenad och påskmat för andra gången, men denna gång
hemma hos mamma. På kvällen drog jag till josse och kollade big brother
o snackade lite skit.

idag startade jag dagen med att sitta i telefonkö till telia. Både mitt internet
och tv har slutat fungera, fick svaret att det kommer komma igång igen inom
tre
dagar! Tack som fan för det. Så inatt sover jag hos mamma, vill inte sitta
i total tystnad. Tur att hon finns nära ibland ;)

Förtillfället har jag sjukt ont i halsen, orkar knappt svälja. Hoppas jag är bättre
imorgon när jag ska jobba, hatar att sjukanmäla mig! Nu blir det kvällen, godnatt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0