Men jag är aldrig riktigt där.

Idag är det tisdag vilket innebär lön, äntligen! Så nu har jag nyligen betalt
alla räkningar för denna månaden, skönt att ha det ur världen. Haha usch
vad vuxen jag lät nu..

Har jobbat sju-fyra idag och imorgon blir det mera jobb, dock bara till elva.
Men det gör inte så mycket för efter jag har slutat åker jag förhoppningsvis till
carro, för att sedan åka vidare till ikea :D Hoppas det blir som planerat, för det
riktigt suger i inredningstarmen nu ;)

Snart dags att dra iväg på träning även fast jag är inte supertaggad på det, min
trötthet förstör allt. Förstår inte hur kan man få vara så trött helt tiden :s

PUSS&HEJ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0