I feel like there might be something that I miss.

igår fyllde mamma fyrtiosju år, så jag och broder firade henne med
paket, blommor och budapest tårta :) mums vad gott det är!
Klockan sju drog jag iväg på step där jag ärligt talat badade i svett trots
att det inte var speciellt jobbigt. Men det är skönt att veta att man gör något
under träningarna ;p

Idag står jobb på schemat och delad tur -.- men imorgon blir det en kortis tur
då jag bara jobbar mellan sju-halv elva. Funderar på att dra till karlstad när
jag har slutat och köpa en tv-möbel.. om den nu finns kvar :) Skulle vara kanon
om den kan bli min, eftersom jag redan har fixat en tv som lär komma inom kort!

Nu är det dags för mat innan jag börjar igen och när jag har slutat ikväll ska jag mysa
med linn och josse :) Känns som det var evigheter sen jag träffade mina vänner, så
kvällen är behövlig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0