A good life.

mys med linn, josse och jossi, jobbat, köpt tv-möbel (JA!), ätit äcklig
thaimat, varit på fest alldelse för trött, träffat min saknade och efterlängtade
vän frida, lagat pannkakor klockan tio på kvällen och haft en mysig söndag :)

En kort sammanfattning om min helg som har varit mycket bra! :)


Idag känns det som att jag har varit mer ute än inne, och det är nog sant också!
så ska alldesle strax hoppa in i en varm dusch, ska bli underbart. Hela min kropp är
som en isbit.. typ! Var iväg till veterinären med izor idag där jag stod på utsidan i
"väntekö" en hel timme, värt att nämna att det både regnade och blåste ute så jag
frös nästan ihjäl (vet inte riktigt hur jag ska överleva vintern). Just idag behövde vi
inte ta det jobbiga beslutet, skönt!!

Nä, dags att hoppa i duschen och sedan placera röven i soffan för att spendera kvällen
framför tv:n tillsammans med tekoppen :)

älskade du! v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0