Men aldrig, kommer allt tillbaks.

Veronica Maggio och nöjes i lördags, vilket var sådär. Fick skjuts av faster
och matilda ner till Karlstad där jag hoppade av hemma vid susanne och
gjorde frida och felicia sällskap. Drog in till stan vid fyra och mötte upp
millan och josse för lite käk och cider på kebabhouse.

Började förfesta hos bella tills klockan åtta då vi drog till lisa en sväng
och hälsade på där. Gick sedan vidare till bella där folket var en blandning
av sunne, munkfors och göteborg. Alltid roligt med nytt folk :)
Var inne på nöjes vid halv elva typ. jag och millan fick bästa plats när maggio
kom upp på scenen som var förbannat bra! Resten av kvällen blev kaos med
telefonsamtal, ömma fötter, leta efter folk, äckliga typer, mobilsvar, ensamhet,
fel väg.. men jag kom hem tillslut klockan halv fem på morgonen, då var min säng
efterlängtad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0