Feel the heartbeat in my mind.

Wihooo, äntligen har jag en dator.. eller iallafall fram tills nästa söndag
då joacim kommer hem från usa :) han var snäll och lånade ut den så
länge. Usch vad jag saknar honom redan och han ska vara borta i hela åtta
dagar till!! känns som evigheter innan han kommer hem igen. Men den som
väntar på något gott väntar aldrig för länge, right? :)


idag är jag ledig, så jag och mamma gjorde oss ett besök inne på tur&retur förut
där jag fyndade en hel del till lägenheten faktiskt (y)
Hälsade även på hanna och tomas förut som jag inte hade gjort än, borde skämmas
eftersom de har bott där sen i september.. men jag skyller på att jag har haft
fullt upp med mitt egna hem ;p

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan träffa marie för lite idolmys :)
PUSS&HEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0