Falling in and out of love.

Oj, här blir det inte mycket uppdatering när jag nu har flyttat eftersom
jag inte har någon dator än. förstår inte riktigt hur jag överlever! Och ja
ni läste rätt, nu bor jag äntligen i min lägenhet på heltid :D så himla skönt.
Nu får jag ha det på mitt vis och inte som mamma vill ;)

Under helgen har jag jobbat fredag, lördag och söndag. haft millan, carro, linn
och emma på besök. bjudit mina vänner på god mat. haft sleepover med carro.
myst framför beck med tända ljus, fruktsallad och glass. fått tillbaka min cykel (JA!)
tackar joacim återigen för det och haft mysiga kvällar med favoritkillen :)
En mycket bra helg med andra ord.

Nu ska jag ut på en promenad eller springtur (har inte riktigt bestämt mig än) och
börja ta tag i mitt träningsliv igen som har försvunnit lite halvt på sista tiden..

bild från veronica maggio



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0