You have my heart inside of your hand.

Varför tränar jag, när jag vet som himla väl att jag egentligen borde vila?

Tränade styrka igår trots min rygg som gjorde ont, vilket jag inte skulle ha
gjort eftersom jag fick ännu mer ont i ryggen som resulterade i att jag knappt
kunde gå! Åh vad arg jag blir på mig själv.
Tur att Kristel hade en akuttid åt mig imorse och att hon förhoppningsvis rättade
till mitt problem. Resultatet skulle jag känna efter några dagar sa hon :) peppar!

Nä, jag får börja lyssna mer på min kropp framöver. det är liksom inte första gången
jag tränar istället för att ta en vilodag..


Dags att lämna dumburken och läsa om hinduismen, religionsprov imorgon (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0