Lev ut varje dröm, tills ingen finns kvar.

Idag gjorde jag min absolut sista lektion på gymnasiet :D eller lektion
kan man nog inte kalla det, men jag har inge mer skola nu fram tills den
stora dagen! underbart.

Helgen har varit helt ok (om man bortser från vissa saker).
fredag: vi drog hem till hanna och tomas på kvällen där vi kollade på filmen
step brother. den var sådär bra, blev liiite för mycket ibland :p

lördag: jobbade mellan halv ett-halv tio. När jag kom hem gjorde jag mig i ordning
för att bli med som sällskap på förfesten, men folkan stängde tydligen två ändå, så
jag kom bara till bilen (y) Eftersom jag var nykter agerade jag chaufför åt folket och 
cashen ramlade in ;)

söndag:
blev med till svalan när mamma + hennes fyra syskon firade mormor på
mors dag. Solade efter när vi hade firat klart och drog sedan hem till mamma där hon
bjöd på mat och jag gav min morsdag-present :)

Nu ska jag ta mig något att äta, magen skriker tomt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0