I don't wanna leave, but I must keep moving.

Jag fattar inte att balen är nästa helg och att veckan därefter är det
studentveckan :o vart tog tiden vägen?!

Gud jag blir redan nu tårögd av att jag ska ta farväl av min klass, men vi
är inte där än. så nu ska jag istället ta vara på den lilla tiden som är kvar :)
Jag har bara två uppgifter kvar i skolan, en naturuppgift och en hemtenta i
psykologi. Psykologin gör jag klart imorgon, för idag har jag pluggat så flitigt att
jag inte orkar mer nu. naturen ska joacim hjälpa mig med, som han skulle ha gjort i
över en veckor nu!!! det går framåt ;p

Åh vad jag längtar till allt som har med studenten att göra, fast ändå inte.
Allt kommer ta slut så himla snabbt :( usch vad tråkigt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0