För allt vi drömde om en gång.

Marknaden är slut för i år och helgen är över för denna vecka.
Blev chockad att det inte kom en enda regndroppe under marknaden,
vi brukar ju alltid ha oturen att få pissväder när det är!

fredag: stekte lite på mammas balkong efter skolan. Drog sedan ut och kikade
på marknaden med josse, jossi, emma, ida och sofi :) Köpte mig strumpor och
lite godis, alltid något. Åt även årets första rabarberpaj, men det smakade inte
gott. Min matkoma förstörde allt (n) På kvällen blev det utgång med vännerna och
jag hade riktigt kul :D men fick lov att dra hem tidigare eftersom halsen gjorde
förbannat ont!

lördag: vaknade vid tio av att mobilen ringde. Gick upp då och mådde sådär, men
mådde bättre efter lite frukost :) Jobbade mellan tolv-nio och när jag kom hem
beställde jag en kycklingsallad. hade en hemmakväll med mig själv medan mannen
och resten av hagfors var ute på kalas. yeah (y)

söndag: jobbade idag först mellan sju-elva, sen började jag igen sex-nio. Gjorde
klart etik uppgiften på mina långa rast förut, så nu är den ur världen. skönt!
Imorgon börjar vi ett med förflyttningsteknink, sovmorgon säger jag inte nej till :)


Just nu sitter jag och mumsar i mig detta. Tomat på hårtbröd kan vara bland det
godaste som finns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0