Och mindre smakar bättre.

en ny vecka är här och helgen är över! Men det känns faktiskt inte allt förjävligt
med måndag idag :)

Helgen har varit den slappaste på länge.

fredag:
slutade halv ett, underbart eftersom vi alltid har lyckats fått långa fredagar
på schemat. Gick och köpte mig ett par nya träningsskor som var mer än välbehövligt.
Drog iväg på attack vid fem trots att motivationen absolut inte fanns där, men ack vad
härlig känslan är när det är avklarat :)
Dumpade munket och bajsbjörn på kvällen och hade det mysigt med min kärlek istället.
så mycket bättre!!

lördag: storstädade som sagt hela lägenheten och det tog sina fyra timmar (med lite
pauser) (y) Dumpade utgång även denna kväll med mina vänner eftersom både mitt
huvud och hals sa ifrån.

söndag: åkte bort till mamma och umgicks lite med broder som hade kommit på hem-
besök. Drog hem vid typ halv två och bakade morotskaka som jag sedan bjöd mormor
och mamma på :) Kvällen ägnades åt psykologi ..

idag har det vart en lugn skoldag, men jag börjar få lite smått panik över projektarbetet som  
ska vara klart redan femtonde april :s Aja, det är bara att jobba röven av sig nu det sista.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0