Och jag stal något du ändå ville ge mig.

sportlovet kortfattat.
måndag: sovmorgon (y) hemtjänsten mellan fyra-nio.

tisdag:
hemtjänsten mellan sju-ett. På kvällen fick det bli en springtur som
det var hundra år sedan jag tog sist .. typ!

onsdag: hemtjänsten mellan sju-ett. Klockan sju väntade ett pump-pass.

torsdag: blev med ida till denise när hon skulle färga sig :) Skönt att träffa dem
eftersom jag har saknat människor i samma ålder som mig! Kvällen bjöd på tacos
och ett svettigt träningspass.

fredag: drog till karlstad med sara, marie, josse och jossi, 100% party väntade på oss.
För mycket folk och för lite luft fick mig, frida och frida att dra till bk istället. Med andra
ord var kvällen ganska tråkig, men förfesten var rolig :)

lördag:
frukost på donken, kom hem vid elva. Däckade i soffan, vaknade två. Resten
av dagen var slapp och bestod av melodifestivalen och mys.

söndag: idag väntade träning innan mamma bjöd på favoritmaten. fisk och potatis med
spenat, mums vad gott det är åt magen! Nu blir det duschen, sen solsidan :)

två kassa bilder från fredagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0