Och jag somnade den natten i tron på allt.

helgen är för dem flesta över, men inte för mig eftersom jag även är ledig
imorgon också :) jag klagar inte!

igår var det lite av min lyckodag som bjöd på strålande sol, promenad med denise
i det härliga vädret, bilen blev såld :D JA! familjen sjöström bjöd på god mat på kvällen,
fick även ett telefonsamtal som slutade med att jag fick jobba på söndag (idag) mellan
sju-kvart över fyra! (y)

idag har jag alltså jobbat, så när jag kom hem lagade jag mat till oss innan jag tog en
löptur på dryga trettiofem minuter och det var ingen lätt tur!

Nu ska jag ta mig te och smörgås något som jag skulle ha gjort för mer än en timma sedan ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0